Veel gestelde vragen

Sommige vragen komen regelmatig terug, hier vindt je ze!

De vragen die het meest

Langs komen in de mailbox

Er zijn een aantal vragen die regelmatig terugkomen, die minimaal 1 keer per week in de mailbox binnen komen of die mensen aan de telefoon stellen. Hier onder vindt je een overzicht van die vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem gerust!

Algemeen

Ik los dagelijks problemen op voor zzp’ers, het mkb, grote internationale klanten en alles wat daar tussenin zit. Met 15+ jaar ervaring heb ik voldoende ervaring om dit snel maar zorgvuldig te doen. WordPress en Woocommerce hebben voor mij niet zo veel geheimen meer. 🙂 Heb je een website en wil je iets nieuws, maar weet je niet zeker of ik wat voor je kan betekenen? Neem even contact op en we bespreken wat er mogelijk is.

Ja hoor, dat kan ook. Neem even contact op, dan bespreek ik graag met je wat ik voor je kan betekenen.

Meestal kun je deze herkennen door één of meerdere van de onderstaande signalen:

  • De website laat popups zien die je niet zelf hebt aangezet.
  • Vreemde tekst in de footer (onderkant) van je website of in de bron.
  • Links naar andere websites of het automatisch linken van woorden in jouw tekst die je niet zelf hebt aangemaakt.
  • In plugins staan gecodeerde tekst.
  • Jouw website wordt doorgestuurd naar een andere website.
  • Veel bezoekers of bandbreedte wordt verbruikt.

Ondanks dat het in 90% van de gevallen mogelijk is een website met aanpassingen sneller te kunnen maken, is er niet te zeggen hoeveel sneller de website wordt.
De hoofdreden van een langzame site is meestal een slecht ingestelde webserver en een goedkope webhost. Zelfs daar kan er van alles gebeuren met de juiste instellingen, maar ik kan je uiteraard altijd helpen aan een betrouwbaar en sneller alternatief!

In veel gevallen is het mogelijk een kopie van jouw website over te zetten op mijn ontwikkel-server en hier de aanpassingen maken. Zodra je tevreden bent wordt de site weer teruggezet op jouw eigen webruimte.

Ik kan meestal bij aanvang wel een redelijke inschatting maken van de tijd die nodig is voor een aanpassing. Ik proberen je altijd voor aanvang van de werkzaamheden in te lichten over de te verwachten tijd tot oplevering en je tussentijds updates te geven.

Betaling

Je kunt na afloop van het onderhoud de factuur betalen met creditcard, PayPal, iDeal of bankoverschrijving. Bij een aantal diensten zoals het onderhoudsabonnement reken je van te voren af. Geen zorgen, ik hanteer een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden, betaal je niets of krijg je je aankoopbedrag gewoon terug.

Nee, zeker niet! Een offerte is helemaal gratis. Maak je geen gebruik van de aanbieding, even goede vrienden!

Ja. Als je niet 100% tevreden bent over het gedane werk betaal je helemaal niets.

Op de pagina tarieven kun je altijd de meest actuele tarieven vinden.

Als je contact met mij opneemt wil ik zo specifiek mogelijk weten wat er moet gebeuren. Meestal volgen er dan nog een aantal vragen. Zodra dit allemaal duidelijk is krijg je een offerte of prijsopgave. Keur je deze goed, plan ik je direct in voor de werkzaamheden. De prijs van de prijsopgave is de prijs die je betaald. Lekker duidelijk. Dus geen verrassingen achteraf.

Gegevens en veiligheid

Ik doe uiteraard mijn uiterste best om de gegevens die je verstrekt om aan jouw website of webwinkel te werken, veilig te houden.
Bestanden en aangeleverde inloggegevens worden door gedurende maximaal 14 dagen bewaard na toezending. Daarna worden de emails of documenten met deze gegevens automatisch gewist.
Wachtwoorden worden met een SHA-256 encryptie gecodeerd bewaard in het programma Lastpass. De Windows 10 computer waarop wachtwoorden worden bewaard wordt daarnaast beschermt met Bitlocker. Op deze manier zorg ik er voor dat jouw gevoelige gegevens niet in de handen van kwaadwillenden vallen. Daarnaast worden jouw gegevens (winkel-omzet, prijsberekeningen, klantgegevens, wachtwoorden of overige inloggegevens) nooit, maar dan ook echt nooit, met derden gedeeld en worden deze tijdens het onderhoud alleen gezien door mij. We tekenen zo nodig bij het aangaan van een overeenkomst een NDA, een geheimhoudingsverklaring, voor het verwerken van jouw gegevens.

Een set inloggegevens van WordPress is in veel gevallen het meest belangrijk, maar als backup zijn de gegevens van de webhost ook goed om te hebben.

Webhosting

Nee hoor, ik werk met vrijwel alle kleine en grote hostingbedrijven in Nederland. Wil je overstappen en heb je geen idee wat de beste keuze is? Mijn keuze is al jaren Transip, vanwege de prima service en hulp.

Nee, helaas kunnen wij je site niet voor je hosten. We bieden onderhoud, backups, beveiliging en updates voor WordPress sites en Woocommerce webwinkels die al ergens gehost worden. Uiteraard werken we wel samen met jouw huidige host om technische of hosting problemen op te lossen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem gerust!

Ik leg het je graag zo helder mogelijk uit. Vul hiernaast je gegevens in en ik bel of mail je binnen enkele uren terug om je vragen door te nemen. Dit kan in de ochtend, middag of avond. ‘s Nachts liever niet, want ook ik slaap dan het liefst.. 🙂

  • Vraag het een expert met 15+ jaar ervaring
  • Snel schakelen
  • Eerlijke tarieven
  • No cure no pay
  • Niet tevreden? Dan geen factuur!
Vertel, wie ben je?