Onze klanten geven ons een 9.1
7 dagen per week beschikbaar!
Hulp zonder duur abonnement
Niet tevreden? Dan geen factuur!
Alle vragen en antwoorden
Algemeen
Waar kan ik jullie voor gebruiken?
Wij zijn specialisten in WordPress websites en Woocommerce webwinkels, deze hebben voor ons geen enkel geheim. We lossen dagelijks problemen voor onze klanten en we hebben voldoende ervaring om dit snel maar zorgvuldig te doen. Heb je een website en wil je iets nieuws, maar weet je niet zeker of we wat voor je kunnen betekenen? Neem even contact op en ontvang zo snel mogelijk een offerte van ons.
Ik heb een nieuwe Woocommerce webwinkel of WordPress website nodig – kunnen jullie wat voor me doen?
Nee sorry, op dit moment bouwen we geen nieuwe webwinkels of websites en richten we ons in het geheel op onderhoud.
Hoe weet ik of mijn website gehackt is?
Meestal kun je deze herkennen door één of meerdere van de onderstaande signalen:
- De website laat popups zien die je niet zelf hebt aangezet.
- Vreemde tekst in de footer (onderkant) van je website of in de bron.
- Links naar andere websites of het automatisch linken van woorden in jouw tekst die je niet zelf hebt aangemaakt.
- In plugins staan gecodeerde tekst.
- Jouw website wordt doorgestuurd naar een andere website.
- Veel bezoekers of bandbreedte wordt verbruikt.
Kunnen jullie garanderen dat mijn site sneller wordt?
Ondanks dat we in 90% van de gevallen een website met onze tweaks en aanpassingen sneller kunnen maken, kunnen we helaas niet zeggen hoeveel sneller de website wordt. We helpen veel mensen met het optimaliseren van hun website of webwinkel en de hoofdreden van een langzame site is meestal een slecht ingestelde webserver en een goedkope webhost. We kunnen je uiteraard altijd helpen aan een betrouwbaar en sneller alternatief!
Ik wil eigenlijk niet dat mijn klanten/bezoekers zien dat er werkzaamheden aan mijn site zijn!
We kunnen in veel gevallen een kopie van jouw website overzetten op onze ontwikkel-server en hier de aanpassingen maken. Zodra je tevreden bent zetten we de site terug op jouw eigen webruimte.
Hoe lang duurt het voordat jullie klaar zijn?
We kunnen meestal bij aanvang wel een redelijke inschatting maken van de tijd die we nodig hebben voor een aanpassing. We proberen je altijd voor aanvang van de werkzaamheden in te lichten over de te verwachten tijd tot oplevering.
Betaling
Hoe betaal ik?
Je kunt -als we helemaal klaar zijn met de door jou gewenste klusjes- de factuur betalen met creditcard, PayPal, iDeal of bankoverschrijving.
Geen zorgen, we hebben een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden, betaal je niets.
Moet ik betalen voor een offerte?
Nee, zeker niet! Een offerte is helemaal gratis. Maak je geen gebruik van onze aanbieding, even goede vrienden!
Moet ik van te voren betalen?
Nee, je betaal achteraf. Dus je loopt geen risico.
Hebben jullie ook een soort van “niet goed, geld terug” garantie?
Ja. Als je niet 100% tevreden bent over het gedane werk betaal je helemaal niets.
Wat is het uurtarief voor jullie werk?
Op onze pagina tarieven kun je altijd de meest actuele tarieven vinden.
Hoe weet ik wat mijn aanpassingen kosten? Niet alles staat in jullie prijslijst!
Als je contact met ons opneemt willen we zo specifiek mogelijk weten wat we moeten doen. Meestal hebben we nog wel een aantal vragen. Zodra we dit allemaal duidelijk hebben krijg je van ons een offerte. Keur je deze goed, starten we direct met werken aan jouw project!
Gegevens
Welke informatie hebben jullie nodig om mijn oude site te verhuizen naar mijn nieuwe host?
Over het algemeen is ftp toegang tot je oude host en een ftp account van je nieuwe host genoeg! Mocht je denken: “f t.. wat?” stuur je ons de gegevens die je van je hosts hebt gekregen en dan zorgen wij voor de rest.
Voor je besteld
Is het veilig om mijn inloggegevens aan jullie te geven?
Wij doen natuurlijk onze uiterste best om de gegevens die je aan ons geeft om aan jouw website of webwinkel te werken, veilig te houden.
Bestanden en aangeleverde inloggegevens worden door ons gedurende maximaal 14 dagen bewaard na toezending van deze gegevens. Daarna worden de emails of documenten met deze gegevens gewist.
Gegevens worden opgeslagen op een werkcomputer waar alleen de medewerkers van Siteklusjes toegang tot hebben. Wachtwoorden worden met een SHA-256 encryptie gecodeerd bewaard in het programma Lastpass. De Windows 10 computer waarop wachtwoorden worden bewaard wordt daarnaast beschermt met Bitlocker. Op deze manier zorgen we er voor dat jouw gevoelige gegevens niet in de handen van kwaadwillenden vallen. Daarnaast worden jouw gegevens (winkel-omzet, prijsberekeningen, klantgegevens, wachtwoorden of overige inloggegevens) nooit, maar dan ook echt nooit, met derden gedeeld en worden deze tijdens het onderhoud alleen gezien door onze eigen medewerkers. We tekenen bij het aangaan van een overeenkomst een NDA, een geheimhoudingsverklaring, voor het verwerken van jouw gegevens.
Webhosting
Maakt het uit wie de webhost van mijn website is?
Nee hoor, we hebben alleen ftp toegang tot de host nodig. In sommige gevallen hebben we toegang nodig tot het controlepaneel van jouw website. Mocht je deze gegevens niet kunnen verstrekken helpen we je deze te bemachtigen.
Kunnen jullie mijn site hosten?
Nee, helaas kunnen wij je site niet voor je hosten. We bieden onderhoud, backups, beveiliging en updates voor WordPress sites en Woocommerce webwinkels die al ergens gehost worden. Uiteraard werken we wel samen met jouw huidige host om technische of hosting problemen op te lossen.